Filtern nach
Letzte Suchanfragen

Ergebnisse für *

Es wurden 1 Ergebnisse gefunden.

Zeige Ergebnisse 1 bis 1 von 1.

Sortieren

  1. Assessing multilingual children
    disentangling bilingualism from language impairment
    Autor*in:
    Erschienen: [2015]; © 2015
    Verlag:  Multilingual Matters, Bristol

    Universitätsbibliothek Erfurt / Forschungsbibliothek Gotha, Universitätsbibliothek Erfurt
    ER 930 A733
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Greifswald
    310/ER 930 A733
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Technische Informationsbibliothek (TIB) / Leibniz-Informationszentrum Technik und Naturwissenschaften und Universitätsbibliothek
    E 16 B 196
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    HAWK Hochschule für angewandte Wissenschaft und Kunst Hildesheim/Holzminden/Göttingen, Bibliothek, Elektronische Ressourcen
    SPR 0300/63
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Hildesheim
    LIN 723 : A78
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Hildesheim
    Projekt
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek Hildesheim
    PSY 14
    keine Fernleihe
    Bibliotheks-und Informationssystem der Carl von Ossietzky Universität Oldenburg (BIS)
    asl 104.6 DC 5343
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Bibliotheks-und Informationssystem der Carl von Ossietzky Universität Oldenburg (BIS)
    asl 104.6 DC 5343
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Osnabrück
    BGC 6191-975 8
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Hochschulbibliothek der Fachhochschule Clara Hoffbauer Potsdam
    SprMehrspr33
    keine Fernleihe
    Universität Potsdam, Universitätsbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Beteiligt: Armon-Lotem, Sharon (HerausgeberIn); Jonge, Jan de (HerausgeberIn); Meir, Natalia (HerausgeberIn)
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    ISBN: 9781783093113; 9781783093120
    RVK Klassifikation: CS 4000 ; ER 930
    Schriftenreihe: Communication disorders across languages ; 13
    Schlagworte: Language Development Disorders; Child; Language Development; Multilingualism
    Umfang: xi, 364 Seiten, Illustrationen, Diagramme
    Bemerkung(en):

    Jan de JongContrastive elicitation task for testing case marking / Esther Ruigendijk: Elicitation task for subject verb agreement

    Philippe Provost: Elicited production of object clitics

    Petra Schulz: Comprehension of exhaustive wh-questions

    Theodoros Marinis and Sharon Armon-Lotem: Sentence repetition

    Shula Chiat: Nonword repetition

    Daniela Gatt, Ciara O'Toole, and Ewa Haman: Using parental report to assess early lexical production in children exposed to more than one language

    Ewa Haman, Magdalena Luniewska, and Barbara Pomiechowska: Designing cross-linguistic lexical tasks (CLLs) for bilingual preschool children

    Natalia Gagarina [and 7 others]: Assessment of narrative abilities in bilingual children

    Kristine Jensen de Lopez and Anne E. Baker: Executive functions in the assessment of bilingual children with language impairment

    Laurice Tuller: Clinical use of parental questionnaires in multilingual contexts

    Elin Thordardottir.: Proposed diagnostic procedures for use in bilingual and cross-linguistic contexts