Filtern nach
Letzte Suchanfragen

Ergebnisse für *

Es wurden 2 Ergebnisse gefunden.

Zeige Ergebnisse 1 bis 2 von 2.

Sortieren

  1. Les stratégies de vente des magasins de livres, de 1994 à nos jours.
    Quelles stratégies de vente face au consommateur ?
    Autor*in: Druesne, Emmy
    Erschienen: 2014
    Verlag:  Presses Académiques Francophones, Saarbrücken

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Französisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9783838141381; 3838141385
    Weitere Identifier:
    9783838141381
    DDC Klassifikation: Management und unterstützende Tätigkeiten (650)
    Auflage/Ausgabe: 1. Aufl.
    Weitere Schlagworte: (Produktform)Electronic book text; Vente; commerce; Consommateur; Distribution; Livre; Edition; Lecteur; Achat; Librairie; FNAC; (VLB-WN)1784: Wirtschaft/Management
    Umfang: Online-Ressource
    Bemerkung(en):

    Lizenzpflichtig. - Vom Verlag als Druckwerk on demand und/oder als E-Book angeboten

  2. Consuming literature
    best sellers and the commercialization of literary production in contemporary China
    Autor*in:
    Erschienen: 2010
    Verlag:  Stanford University Press, Stanford, Calif

    Shuyu Kong examines the changes taking place in literary writing & publishing in contemporary China under the influence of the emerging market economy. The author focuses on the revival of literary best sellers in the Chinese book market & the... mehr

    Zugang:
    Aggregator (lizenzpflichtig)
    Hochschule Aalen, Bibliothek
    E-Book EBSCO
    keine Fernleihe
    Hochschule Esslingen, Bibliothek
    E-Book Ebsco
    keine Fernleihe
    Otto-von-Guericke-Universität, Universitätsbibliothek
    eBook EBSCO AC
    keine Fernleihe
    Hochschule Offenburg, University of Applied Sciences, Bibliothek Campus Offenburg
    E-Book EBSCO
    keine Fernleihe
    Saarländische Universitäts- und Landesbibliothek
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek der Eberhard Karls Universität
    keine Fernleihe

     

    Shuyu Kong examines the changes taking place in literary writing & publishing in contemporary China under the influence of the emerging market economy. The author focuses on the revival of literary best sellers in the Chinese book market & the establishment of a best-seller production machine

     

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Beteiligt: Kong, Shuyu
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 1423716574; 9781423716570; 0804767378; 9780804767378
    Schlagworte: Publishers and publishing; Booksellers and bookselling; Édition; Librairie; Publishers and publishing; Booksellers and bookselling; Booksellers and bookselling; Librairie; Publishers and publishing; Édition; Publishers and publishing; Kommerzialisierung; Literaturproduktion; Literatur; LANGUAGE ARTS & DISCIPLINES ; Publishing; Booksellers and bookselling
    Umfang: Online Ressource (x, 241 p.)
    Bemerkung(en):

    Includes bibliographical references (p. [225]-234) and index. - Description based on print version record

    Description based on print version record

    Master and use copy. Digital master created according to Benchmark for Faithful Digital Reproductions of Monographs and Serials, Version 1. Digital Library Federation, December 2002

    Online-Ausg. [S.l.] : HathiTrust Digital Library