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  1. Mail order retailing in Britain
    a business and social history
    Erschienen: 2005
    Verlag:  Oxford University Press, Oxford

    "This book traces the rise of firms including Kay and Co., Grattan, Empire Stores and Littlewoods. It examines the ways in which these firms created and exploited social networks through the agency system and credit provision among the British... mehr

    Hochschulbibliothek Friedensau
    Online-Ressource
    keine Fernleihe

     

    "This book traces the rise of firms including Kay and Co., Grattan, Empire Stores and Littlewoods. It examines the ways in which these firms created and exploited social networks through the agency system and credit provision among the British working class. The book also traces the origins of internet-based home shopping in the UK"--Provided by publisher

     

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    Hinweise zum Inhalt
    Quelle: Verbundkataloge
    Beteiligt: Porter, Dilwyn; O'Connell, Sean
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 0198296509
    Schlagworte: Mail-order business; Teleshopping; Mail-order business
    Umfang: Online-Ressource (viii, 248 p), ill, 24 cm
    Bemerkung(en):

    Description based upon print version of record

    Contents; List of Illustrations; List of Tables; Introduction; 1. General Mail Order Retailing in Britain: Origins and Development till 1939; 2. The Evolution of Mail Order Retailing in Post-war Britain; 3. Working-Class Life, Consumer Credit, and the Making of Agency Mail Order; 4. Mail Order Agency in Post-war Britain: The Agent, The Company, and The Customer; 5. Inside the Firm: Mail Order, Efficiency, and Rationalization-From Personal to Organizational Control; 6. Disconnecting the Personal: Computers and Mail Order; 7. The Second Home Shopping Revolution; 8. Conclusion; Index

    Electronic reproduction; Available via World Wide Web

  2. Sprachliche Persuasionsstrategien in der Teleshoppingkommunikation
    eine qualitative Analyse von TV-Ausschnitten des reinen Verkaufsfernsehens aus dem Themenbereich "Küche & Kochen"
    Erschienen: 2012
    Verlag:  Narr, Tübingen

    Staatsbibliothek zu Berlin - Preußischer Kulturbesitz, Haus Potsdamer Straße
    1 A 842309
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Braunschweig
    2925-6398
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Niedersächsische Staats- und Universitätsbibliothek Göttingen
    2012 A 27079
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitäts- und Landesbibliothek Sachsen-Anhalt / Zentrale
    P Rhe-M 130
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Staats- und Universitätsbibliothek Hamburg Carl von Ossietzky
    A 2012/8841
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Staats- und Universitätsbibliothek Hamburg Carl von Ossietzky
    BG 2331
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek Heidelberg
    2013 A 4255
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Germanistisches Seminar der Universität, Bibliothek
    Sj 3550,26
    keine Ausleihe von Bänden, nur Papierkopien werden versandt
    Universitätsbibliothek Hildesheim
    TFF 117 : F66
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Badische Landesbibliothek
    112 A 5216
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Kiel, Zentralbibliothek
    Bt 1488
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universität Konstanz, Kommunikations-, Informations-, Medienzentrum (KIM)
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Duale Hochschule Baden-Württemberg Lörrach, Zentralbibliothek
    AP 14000
    keine Fernleihe
    Leibniz-Institut für Deutsche Sprache (IDS), Bibliothek
    keine Fernleihe
    Universität des Saarlandes, Fachrichtung Germanistik, Bibliothek
    keine Ausleihe von Bänden, nur Papierkopien werden versandt
    Württembergische Landesbibliothek
    62/6950
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
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    Hinweise zum Inhalt
    Quelle: Leibniz-Institut für Deutsche Sprache, Bibliothek
    Sprache: Deutsch
    Medientyp: Dissertation
    Format: Druck
    ISBN: 9783823367154
    RVK Klassifikation: GC 5210
    Schriftenreihe: Tübinger Beiträge zur Linguistik ; 531
    Schlagworte: Persuasion (Rhetoric); Advertising; Teleshopping; Advertising
    Umfang: XIII, 242 S., 21 cm
    Bemerkung(en):

    Zugl.: München, Univ., Diss., 2012